Welcome to the H4O - HUMMER 4x4 Off Road.

Search:

Type: Posts; User: Gpcalero

Page 1 of 8 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    648
    Views
    167,398

    Love all of these rigs. Great photos!

    Love all of these rigs. Great photos!
  2. Replies
    3,242
    Views
    587,038

    Thank you sir! And thanks to them for making...

    Thank you sir!

    And thanks to them for making Championship Editions so I could see how well they look matched to body color haha.
  3. Replies
    3,242
    Views
    587,038

    Painted the grill to match the body. :drool: ...

    Painted the grill to match the body. :drool:


    https://www.hummer4x4offroad.com/forum/attachment.php?attachmentid=28087&d=1641340268
  4. Replies
    96
    Views
    24,689

    Haha, I'm not too sure what I would change those...

    Haha, I'm not too sure what I would change those to if I were to change them...
  5. Replies
    96
    Views
    24,689

    Thank you sir. One of my buddies CGAlpha08 has it...

    Thank you sir. One of my buddies CGAlpha08 has it on his (looks incredible) and I've been itching to do the same for quite a while lol. Didn't disappoint!
  6. Replies
    4
    Views
    162

    Lmao, would be funny to actually see it drive...

    Lmao, would be funny to actually see it drive around like this.

    SAS in progress looking nice!
  7. Replies
    96
    Views
    24,689

    RIP Chrome Grill

    Took the factory chrome grill off the truck and sent it on a voyage...



    28086



    And it was gone during the Christmas holiday. Probably got a few odd looks during the few times I drove it...
  8. Replies
    96
    Views
    24,689

    No problem!! Post it up when you get it, would...

    No problem!! Post it up when you get it, would love to know how it goes! :thumbs:
  9. Replies
    96
    Views
    24,689

    Jimmy, so far, the ECP radiator has been working...

    Jimmy, so far, the ECP radiator has been working out wonderfully. As far as I know, I am still the only person to run this radiator on an H3 so far. 2 years, no issues... and it even cools the larger...
  10. Replies
    3,242
    Views
    587,038

    Damn, looking great man! Both bumper installs...

    Damn, looking great man! Both bumper installs came out nice.
  11. Damn, great information and thanks for sharing...

    Damn, great information and thanks for sharing that with us. I just changed my fluid a few months ago on my t-case, but I'll be sure to replace the screen with a new one and inspect it for...
  12. Replies
    3,242
    Views
    587,038

    Thank you!! And…. do it!!! I bought just the...

    Thank you!!

    And…. do it!!! I bought just the door kit and had PLENTY left over for other stuff if I wanted!

    Easy to do too. Only hard part is putting the plastic trim back on, stupid thing...
  13. Replies
    3,242
    Views
    587,038

    Dynamatting Rear of Alpha T Cab.

    Dynamatted the rear of the Alpha T. There's nothing between the rear seats and the exterior besides an 1/8th inch plastic trim piece and the actual stamped body sheet metal.

    So far, it's very nice...
  14. Replies
    96
    Views
    24,689

    Shhhhh Be Quiet

    Making some changes to the transmission fan controller setting. Initially we set it with the vehicle turned on as opposed to driving. But as I drove it, the temps were just slightly off of what I...
  15. Replies
    96
    Views
    24,689

    Currently it has a FlowMaster 40 Series on there...

    Currently it has a FlowMaster 40 Series on there with both the primary and secondary cats deleted, the shorty headers, and no resonator pipe.

    When I re-do it. I'll look at doing true dual pipes,...
  16. Replies
    96
    Views
    24,689

    LS3 6.2L Idle with TSP Cam

    Caught the H3T Alpha idling during Thanksgiving!! SnugTop looking great on there and I absolutely love the cam so I had to share lol.


    https://youtu.be/G1jZW_wo89I
  17. Replies
    115
    Views
    8,975

    Ughhh she’s looking REAL good!!! :drool:

    Ughhh she’s looking REAL good!!! :drool:
  18. Replies
    3,242
    Views
    587,038

    That came out really well and I love the look of...

    That came out really well and I love the look of two D rings on our rigs! Good job buddy
  19. Replies
    273
    Views
    136,772

    Love the trans cooler install!! I did the same...

    Love the trans cooler install!! I did the same and yours looks great!!! Will deff keep your trans temps very happy.
  20. Replies
    3,242
    Views
    587,038

    More Updates:

    More updates on the built LS3 swap in my thread:

    Installed an Improved Racing billet adaptor. This allows me to run engine oil from the block directly, to a oil cooler AND has it's own thermostat...
  21. Replies
    96
    Views
    24,689

    More Progress!

    More updates on the built LS3 swap:

    Turns out, a smaller issue we ran into was that the oil was running a little hotter than the old Alpha 5.3L engine was. Nothing too crazy but we definitely...
  22. Replies
    648
    Views
    167,398

    Yeah that new Ford 7.3 gasser is impressive,...

    Yeah that new Ford 7.3 gasser is impressive, seems to be very stout and torque happy. It's already in the 8's with a stock motor.

    On the 10-speed, you can 100% do the skip-shift delete in the tune...
  23. Replies
    648
    Views
    167,398

    **whispers** It's a Ford transmission. ;) ...

    **whispers**

    It's a Ford transmission. ;)


    :gears:
  24. Replies
    3,242
    Views
    587,038

    Very nice! Engine is one stout unit now!

    Very nice! Engine is one stout unit now!
  25. Replies
    6
    Views
    365

    If your Alpha has an aftermarket thermostat, I am...

    If your Alpha has an aftermarket thermostat, I am assuming you have it tuned as well? Even if it isn't, I would hook up a computer to the vehicle and use HPTuners or similar, to datalog all the PIDs...
Results 1 to 25 of 187
Page 1 of 8 1 2 3 4
Logout