PDA

View Full Version : 2017 H4O Calendar now available



alrock
11-29-2016, 12:26 AM
The new calendar is finally available. Thank you for all of the terrific submissions we received for inclusion in the calendar.

Please keep an eye out for promo codes on the zazzle.com site to save Monday. The Cyber Monday (11/28) code is CYBERMONSAVE and gets you 50% off today.

http://www.zazzle.com/2017_h4o_calendar-158435015718301784

BTW, for some reason it keeps showing the back cover as the first image. Hopefully it will update and show the actual front cover which is F5s shot of several Hummers. All 12 months are Hummers and the back cover is a spot for our honorary Hummer, PFC's Scorpion.

alrock
11-29-2016, 10:37 AM
New promo code this week: 50% off with code CYBRWEEKSALE

SuperBuickGuy
11-29-2016, 05:26 PM
awesome.... I think mine was on January last year too, June is a bonus.... thanks Alrock!!!

cbetts
11-29-2016, 06:02 PM
Thanks Alex! The back picture was a pleasant surprise!

Sent from my Pokemon Go appliance using Tapatalk

High Five H2
11-29-2016, 07:18 PM
just ordered mine. at least I will have it in time for the new year, unlike last time. I ordered it in January or February.

Neo
11-29-2016, 09:24 PM
Nice, I just ordered a few...:cheers:

alrock
12-03-2016, 11:39 AM
Bump, for anyone that's looking for the perfect Christmas gift.

Hunner
12-03-2016, 03:12 PM
I cannot get it to accept either code.

It does show 30% off with zazthirtyoff

j3jackson
12-03-2016, 09:04 PM
Got mine ordered. Thanks for putting this together.

3Hummers
12-03-2016, 09:18 PM
Hey j3, when are you going to come out and play again?

alrock
12-03-2016, 11:46 PM
I cannot get it to accept either code.

It does show 30% off with zazthirtyoff
New codes all of the time, those others are expired now.

Hunner
12-04-2016, 12:07 PM
Yeah I was late to the party, lol

f5moab
12-04-2016, 01:13 PM
Love July, and that was the month that photo was taken. Good job; Alrock.
Hunner, new discount code worked for me this AM.

Neo
12-11-2016, 03:46 PM
hi 5 ...:cheers: that was a fun trip... Hippy Tree Counters with Rib envy...

:rofl:

Bigunit
12-11-2016, 08:48 PM
I still need to buy a couple of calendars for Christmas gifts. Great job Alrock.

j3jackson
12-11-2016, 11:26 PM
Hey j3, when are you going to come out and play again?

We need too make soon. Miss it

Highatop
12-21-2016, 12:05 PM
Another nice job on the calendar for next year. I really like Sept : ) Are there any new codes for discounts or just the 20% on the site?

alrock
12-21-2016, 03:31 PM
Whatever's on the site is what's available.

Hummjay
12-22-2016, 12:41 AM
Got my calendars a few days ago. Big Thanks to Alex and everyone who helped to make this calendar happen!! Awesome job, very nice quality, great rigs!! And just in time for Christmas. :)

alrock
12-22-2016, 12:42 AM
Hummjay! How great to hear from you. We miss seeing you around here but glad you're lurking.

Hummjay
01-01-2017, 08:49 PM
Hummjay! How great to hear from you. We miss seeing you around here but glad you're lurking.

Miss you guys too! Yup, I've been lurking alright lol guilty as charged. As long as my H3 keeps ticking though, I'll be hanging around here, birds of a feather and all that LOL. Still one of my favorite hangouts, but life's changes take up most of my time these days so I don't come here as much as I'd like to. But maybe that'll change for 2017 though. I'm optimistic! :)

3Hummers
01-01-2017, 09:04 PM
Hey Hummjay! Great to hear from you. Don't be a stranger.

Hummjay
01-01-2017, 09:30 PM
Hey Hummjay! Great to hear from you. Don't be a stranger.
Lol hey there Dave! Yeah I've been here, just watching the world go crazy as I try to navigate through it. H4O remains one of my favorite places to visit to get grounded. :giggle:

PreferredChassisFab
01-04-2017, 12:24 PM
Was really surprised to see the Scorpion MKI on the back cover! Thanks Alex!

alrock
01-05-2017, 12:01 AM
You're welcome. We appreciate the support you provide to the Hummer community and we are happy that you join us on the trails.